basket search profile

Vanliga frågor

Beställningar
Jag har inte fått någon Orderbekräftelse
När du gör en beställning får du alltid en orderbekräftelse via mail på att din order har registrerats och godkänts direkt i kassan på vår hemsida.
Jag vill komplettera/lägga till fler produkter på min order, hur gör jag? 
En order som inte påbörjat behandlas kan man komplettera. En komplettering innebär att man skapar en ny beställning men väljer fraktsätt samleverans istället.
När skickas min beställning?
När du gör en beställning skickas en orderbekräftelse till din mail. I den ser du även den valda utleveransveckan som din beställning kommer skickas.
Visa alla
Frakt och Leverans
Vad kostar frakten?
Här hittar du information om de olika fraktsätten och kostnaden för respektive fraktsätt, https://www.klostra.se/fraktsatt
Till vilket ombud levereras min beställning?
Om du inte valde ett specifikt ombud i kassan kan du kontrollera vilket ombud som din beställning levereras till genom att ange det postnummer du valde i beställningen via denna länk https://www.dbschenker.com/se-sv/om-oss/kundservice/soek-ombud
Hur kan jag spåra mitt paket?
När din ordern påbörjas plockas kommer en leveransbekräftelse skickas till din epostadress, där du kan spåra ditt paket.
Jag vill ändra leveransuppgifter på min order
Ändra leveransuppgifter på en order går att hantera både innan den är påbörjad och efter att den är påbörjad. Skillnaden är kostnaden. .
Visa alla
Allmänt
Falska rabattkoder
Vi har vid några tillfällen mottagit förfrågningar från kunder angående speciella rabattsidor som påstår sig ge rabattkoder eller länkar som påstås ge rabatter på Klostra.se. Dessa är rena bluffsidor. Tyvärr verkar syftet med dessa bluffsidor vara att samla in information om dem som lockas av dessa oftast helt orimliga erbjudanden. Vi har försökt hitta och få kontakt med någon ansvariga för dessa sidor men utan framgång. 
Visa alla

(under konstruktion)